Vakantietip

Vakantietip

O, wat is het toch lekker om terug te zijn van vakantie. Vol enthousiasme ben ik vandaag begonnen aan mijn werk, iets waar ik dit jaar ook weer totaal niet tegenop heb gekeken. Sterker nog, had er zin in! ‘Waarom?’ vragen sommigen van u zich misschien af….. Nou, vakantie is voor mij een tijd van […]

C-Level marketing voorspellingen in 2016: voorspelling 6

C-Level marketing voorspellingen in 2016: voorspelling 6

Voorspelling # 6: 2016 Personalisatie wordt key in het verkrijgen van een goede ROI Van Matt Goddard, CEO van R2i Gartner’s 2015 Hype Cycle for Digital Marketing voorspelt dat personalisatie haar volwassenheid zal bereiken in 2 tot 5 jaar. Dit betekent dat de Marketing Managers hun content en databases steeds meer op personalisatie dienen in […]

C-Level Marketing voorspellingen voor 2016, voorspelling 2

C-Level Marketing voorspellingen voor 2016, voorspelling 2

Voorspelling # 2: Real-Time Marketing Analytics Ingratie tussen Online en offline gedrag Brian Kardon, CMO, ThinkingPhones Marketeers hebben veel analytics op al hun digitale marketing programma’s reeds draaien.  Dit betreft online gedrag inclusief e-mails, bekeken video’s, website bezoeken, aanwezigheid bij webinars enz.. Er was echter nooit  zicht met de belangrijkste kanaal dat wordt gebruikt door een organisatie: de telefoon. We […]