Kijk, dat snijdt hout….. O nee, ik bedoel, dat creëert waarde

woodcarver_eagle_with_salmon_in_progress_18_by_woodcarve-d7def69O, wat houd ik ervan…. Gezegdes. Iets dat hout snijdt, is tenminste iets dat er echt toe doet. Tenminste, in mijn wereld. Mijn privé en mijn professionele wereld. En weet je, ik hou ervan als iets hout snijdt….

Waar heb ik het over? Over hetgeen we bij M+, de organisatie waar ik met veel plezier werk, bereiken. Voor bestaande klanten en voor nieuwe klanten zijn we continu bezig om hout te snijden als het gaat om klantcommunicatie. Offline of online. Sales of service. Via telefoon, email, chat, personalised video of geautomatiseerd. En yes, het snijdt steeds weer hout. Waarom? Omdat het waarde voor onze opdrachtgevers creëert….. En daar houd ik van.

Ik bedoel met bovenstaande dat we steeds weer met onze opdrachtgevers de klantcommunicatie verbeteren, waarbij traditionele werkwijzes gecombineerd worden met innovatieve werkmethodes.

In tegenstelling tot veel organisaties blijven we hierbij niet op onze stoel zitten waarbij we de opdrachtgever zoveel mogelijk uitmelken door de bestaande werkzaamheden zo lang mogelijk aan te houden, nee, we durven samen met de opdrachtgever in discussie te gaan en bestaande kanalen en methode aan de kaak te stellen als het gaat om doelgerichte inzet. De meest gestelde vraag? Wat kan er beter…

…Sterker nog, wat moet er beter. Of het nu processen zijn (wat kan geautomatiseerd worden), kanaalsturing toegepast dient te worden (ipv een helpdesk richten we selfservice in of werken we de gesprekken af via bijvoorbeeld chat, videochat of email) of de waarde van een klantcontact vergroot kan worden (servicecontact in combinatie met een upsell), we voeren het door en we verhogen samen met de opdrachtgever het rendement uit elk contact. En dat vind ik nu hout snijden, dat je het maar weet.

Ik ben nu eigenlijk wel benieuwd of het bedrijf waar jij voor werkt ook zo hout snijdt. En waarbij dan ook samen met je opdrachtgevers waarde creëert. Durf je je erover uit te laten?

Groet,

Steyn

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *