C-Level marketing voorspellingen in 2016: voorspelling 5

TV zoals wij het kennen zal voorgoed veranderen

Matt Voda, President, OptiMine, een leider in cloud-based omni-channel marketing analytics en optimalisatie

De media- en marketingwereld verandert steeds sneller. De explosie van nieuwe kanalen, nieuwe apparaten en volledig nieuwe formats die wekelijks uitkomen zijn voor marketeers nieuwe kansen, maar zorgen bij de marketeers ook voor hoofdbrekens.

De veranderingen tot nu toe zijn echter nog niets in vergelijking met wat er nog gaat gebeuren. De komst van de VR (virtual reality) in 2016, gecombineerd met een grote explosie van streaming en de dood van de old school distributiemodellen zullen een nieuw tijdperk van wat we “TV” noemen ontketenen.

De succesvolle marketeers in dit nieuwe tijdperk worden gekenmerkt door behendigheid, een continue testen & meten mentaliteit en een sterke focus op gegevens en analyses. De verliezers: degenen die zich vastklampen aan het verleden en te traag zijn om zichzelf aan te passen.

Bron: Forbes

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *