De klant als CEO, waarom moet het?
Mijn boodschap? Maak de klant het belangrijkste onderdeel van je organisatie. Laat hem of haar actief meedenken en neem hetgeen de klant ervaart en verbetert wil zien heel serieus.
Mijn boodschap? Maak de klant het belangrijkste onderdeel van je organisatie. Laat hem of haar actief meedenken en neem hetgeen de klant ervaart en verbetert wil zien heel serieus.
Er zijn veel organisaties met AI bezig, en voor velen is het lastig om een juiste insteek te vinden. Velen denken erover na, maar waar begin ik nu? Iedereen is geïnteresseerd en vindt het hot, maar hoe zet ik nu de eerste cases op die juist ook de waarde van Artificial Intelligence binnen het bedrijf bewijzen?
Relevant klantcontact is als organisatie contact hebben met eindklanten over datgene wat ze boeit, wat er bij ze speelt en waar ze hun hoofd over breken. Het klinkt heel eenvoudig, maar veel organisaties hebben nog bijna geen enkele stap gezet om hun klant nu eindelijk eens goed te leren kennen en te beseffen wat relevant voor ze is.