Zo, en wat gaan we deze week doen om consumenten aan onze organisatie te binden?

images

Deze week heb ik weinig tijd. Ik ben erg druk met het uitwerken van voorstellen, het benaderen van klanten en prospects en ja, ik wil ook nog wat genieten van het mooie weer. Maar….. Ben ik hier uniek in, of geef ik het gewoon toe?

Consumenten van tegenwoordig zijn allemaal enorm druk. Of het nu gaat om het opvoeden van kinderen, het beleven van mooie dingen (festivals, meetings, kunst en cultuur) of het opdoen van inspiratie om bij te blijven bij hun werk, de prioriteiten zijn sterk veranderd ten opzichte van een aantal jaren geleden. Iedereen kan zijn tijd maar een keer besteden, en is steeds minder bereid om veel tijd te steken in belangrijke of minder belangrijke aankopen. Hoe kom je als organisatie dan toch in de beperkte tijd in het hoofd van de consument?

Het is een interessant vraagstuk, waar ik me veel mee bezighoudt. Niemand heeft het antwoord meer, iedere organisatie dient het voor zichzelf in te vullen. Hoe krijg ik voorkeur in de keuze? Waar stap ik in om deze voorkeur te creëren? Welke keuzes maak ik als organisatie om bepaalde doelgroepen aan te spreken of….. Juist uit te sluiten?

Ik ben dit keer erg benieuwd naar wat anderen hierop te zeggen hebben. Niet omdat ik zelf hier een mening over heb, nee, eerder om eens een misschien wel andere visie te horen. Ik ben benieuwd naar je reactie expert, tenminste…… als je hier de tijd voor kunt vinden.

Groet,

Steyn

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *